Останнім часом КАЙДЗЕН, як одна з ключових концепцій менеджменту набуває неабиякої популярності в бізнес середовищі країни. Підприємці Вінниччини також виявляють цікавість до ефективних управлінських трендів, тому семінар “КАЙДЗЕН: від слів до справи або як успішно застосовувати в Україні”, який організувала Вінницька торгово-промислова палата спільно з КАЙДЗЕН Клубом в Україні, зібрав понад 70 учасників. Захід, що проводився за підтримки Посольства Японії в Україні та активної участі представників українського бізнесу і випускників Японської Агенції Міжнародної Співпраці JICA, був присвячений Дню Підприємця та мав на меті популяризацію японського стилю управління та культури в рамках оголошеного “Року Японії в Україні”.
КАЙДЗЕН є одним з підходів до управління компанією через підвищення якості роботи за рахунок скорочення втрат, визначення ролі вищого керівництва у цьому процесі і залучення та мотивації співробітників компанії в процесі змін.
Топовими темами були:
1. Побудова та реалізація стратегії компанії і роль КАЙДЗЕН у цьому процесі.
2. КАЙДЗЕН у невиробничій сфері.
3. Як мотивувати співробітників впроваджувати філософію КАЙДЗЕН.
У якості спікерів виступили Костянтин Глазков — директор департаменту виробництва ТОВ “ТИС”; Роман Романцов — сертифікований практик з Ощадливого виробництва, консультант КАЙДЗЕН Клубу в Україні; Юлія Братусь — головний спеціаліст з безперервного покращення компанії “ІНТЕРПАЙП Сталь”.
У ході семінару учасники змогли поділитись досвідом та обговорити найбільш відомі управлінські методи і інструменти з огляду на їх доцільність у кожній конкретній виробничій ситуації.