Вінницька ТПП інформує, що 19-20 травня у Черкасах, готель “Апельсин”, вул. Фрунзе, 145 відбудеться сьома міжнародна конференція «Ягоди України-2016: заморозка і свіжий ринок». Дана конференція є найбільшою подією сільськогосподарського бізнесу країни, чия тематика орієнтується виключно на всі найважливіші питання ягідного сектору.
Проект «АПК-Інформ: овочі і фрукти» повідомляє про триваючу реєстрації учасників сьомої міжнародної конференції «Ягоди України-2016: заморозка і свіжий ринок».
Естафета проведення заходу в цьому році перейшла у Черкасах, що істотно розширить географію учасників конференції.
Ягідний бізнес на сьогоднішній день продовжує залишатися привабливим для інвесторів, особливо за такими позиціями, як малина, лохина, суниця садова і ін.
Черкаси не випадково стали місцем проведення чергового ягідного форуму. Традиційно організатори підготували дводенний формат конференції, і 20 травня учасники першого дня роботи заходу матимуть змогу відвідати одне з провідних ягідних господарств регіону – компанію «Адана-3», де на практиці можна буде ознайомитися з технологіями вирощування різних ягідних культур. Також будуть продемонстровані технології виробництва і зберігання якісного посадкового матеріалу.
В рамках ділової програми конференції будуть розкриті наступні теми:
– Прогноз виробництва та цін на основні ягідні культури в Україні в 2016 році
– Потенціал експорту свіжих і заморожених ягід
– Основні перспективні напрямки експорту в сезоні 2016
– Технології виробництва ягідних культур в Україні: суниця садова, малина, лохина високоросла, агрус, жимолость, смородина, ожина
– Агрохімічне супровід ягідного виробництва
– Правильні підходи до вибору посадкового матеріалу
– Потенціал виробництва ремонтантних сортів ягід
– Інвестиції в ягідний бізнес: найбільш привабливі позиції
– Глибока заморозка ягід в Україні. Стан і перспективи розвитку ринку
– Техніка для ягідного бізнесу
– Новітні технології доробки, упакування і переробки ягід в Україні
– Основні канали реалізації свіжої та замороженої ягоди: рітейл, оптові ринки, переробка, експорт і мн. ін.
– Основна аудиторія конференції: виробники ягід (більше 50%), переробні підприємства, представники оптової та роздрібної торгівлі, постачальники МТР і устаткування, постачальники посадкового матеріалу і агрохімії, спеціалізовані ЗМІ та ін.
– Організатори планують, що в конференції візьмуть участь понад 150 делегатів з 8-10 країн світу.
Додаткові опції від організаторів: