Саме так можна охарактеризувати проект, який має назву «Управління стандартами маркування вин для міжнародної маркетингової стратегії», ідентифікується: ENI/2019/411-865 – EU4BCC: ID 14 і реалізується під егідою EU4 Business: Connecting Companies, під керівництвом EUROCHAMBRES за підтримки EU4Business initiative of the European Union за участі ТПП Вальядоліда (Іспанія), ТПП Замори (Іспанія), Вінницької ТПП та Хмельницької ТПП.
Коли торкаєшся теми мистецтва виготовлення вина і закоханості виноробів у свою справу, приходить усвідомлення того, що це ремесло не може бути просто бізнесом. Це частина життя , натхнення, захоплення і любов, тих хто присвячує себе виробництву вина і в їх оточенні дуже легко можна стати одержимим досконалістю кольорів і букетів цього вишуканого, шляхетного напою.
Перелік заходів, що включає проект містить: проведення семінарів та організацію навчальних візитів для виробників вина двох українських та двох іспанських регіонів.
І формальним переліком події були, допоки не торкнулись особистостей виноробів, які зробили проект живим, багатогранним і наповненим їх особливою атмосферою, що крок за кроком почав грати неперевершеними нотами смаку і енергії, немов вишуканий напій, який вони виробляють. Здається, що успіх винороба, насправді, залежить від ступеня закоханості у власну справу, тому її результат – по-справжньому якісне вино може приносити людям тільки радість і позитивні емоції.
За планом проекту візит подільських виноробів до Іспанії відбувся з 8 по 11 жовтня 2021 року та включав візити на виноробні, виноградники та дослідницьку лабораторію, розташовані у регіоні Вальядолід. Іспанські колеги перебували з візитом в Україні з 18 по 22 жовтня, для них було організовано декілька бізнес-зустрічей у Києві, Вінниці та Хмельницькому а також відвідування виноробних підприємств і дегустаційних залів українських колег. Під час тісного та змістовного спілкування, особливо, щодо технологічних особливостей виготовлення вин українці й іспанці розуміли один одного без перекладача і за період проекту встигли потоваришувати та скласти плани щодо майбутньої співпраці.
Проект ще триває, за графіком навчальні семінари щодо методів виробництва та комерціалізації вина, процесів створення винного бренду з високою міжнародною репутацією, що включає весь процес управління унікальною торговою маркою, з точки зору енології, яка гарантує найвищі стандарти у виробництві вина, а також з організації маркетингової кампанії та експортної діяльністі.
Запрошуємо всіх, хто цікавиться темою виноробства та має плани на майбутнє, пов’язані з цією сферою діяльності долучатися до проекту, та отримати найактуальніші знання з вуст професіоналів.
За інформацією можна звертатися за телефонами: (0432)520712; (0432)525962 та на e-mail: travel@cci.vn.ua