Це основний і найважливіший елемент фірмового стилю бренду чи компанії і основа його візуальної ідентифікації, унікальне оформлення торгової марки. Як правило, це комбінація графічного знаку і оригінального оформлення слова. Логотип реєструють як образотворчу або ж комбіновану торгову марку.
Фактично саме логотип є графічним виразом платформи бренду, його позиціонування та характеристик. За допомогою логотипу торгова марка знаходить візуальний образ, який легко запам’ятовується і потім ідентифікується споживачем.
БРИФ – це опитувальний лист, інструмент для виконавця, написаний замовником. У ньому містяться вступні дані, які допоможуть скласти приблизний план дій та сформувати конкретну пропозицію.
Послуга надається відділом організаційного розвитку та комунікацій.
E-mail: travel@cci.vn.ua, design@cci.vn.ua
Телефон: +38 (0432) 520712, 0674248588