Вiнницька торгово - промислова палата
Мапа сайту
(0432) 53-00-07
Головна » Експортні можливості » Відкриваємо двері до країн Латинської Америки
Відкриваємо двері до країн Латинської Америки

Латинська Америка — це регіон, що зітканий з соціокультурного досвіду безлічі етносів. Населення “вогненного континенту” складається з європейських переселенців, їхніх нащадків, метисів, мулатів, індіанців, афроамериканців, китайців, індійців та інших. Більшість латиноамериканських націй сформувалося в результаті змішування європейців (переважно іспанців і португальців) з корінним населенням — індіанцями (понад 200 племен) та вихідцями з Африки.

Особливості культури Латинської Америки включають:

Мовне різномаїття: У багатьох країнах державною мовою є іспанська, в Бразилії — португальська, в Гаїті — французька, на Багамах, Барбадосі, Гайані, Тринідаді та Тобаго, Ямайці — англійська, в Сурінамі — нідерландська. Понад 10% жителів Латинської Америки говорить на різних індіанських мовах. Отже, важливо використовувати місцеву мову для комунікації з партнерами та клієнтами, варто формувати комерційні пропозиції, маркування тощо тією мовою, якою розмовляє більша частина населення країни інтересу.

Партнерство: Латиноамериканці індивідуалістичні, тому під час ведення бізнесу значну увагу приділяють особистим контактам та бізнес стосункам. Розуміння місцевих культурних цінностей і традицій допомагає побудувати успішні стосунки в бізнесі. Наприклад, уникайте прямого вираження незгоди під час переговорів, оскільки це може бути сприйняте негативно. Не забувайте вітати партнерів зі святами та підтримувати постійний зв’язок.

Під час переговорів латиноамериканці надають перевагу досить строгому діловому стилю, а отже, костюм вітається.

Укладення бізнес-угод у Латинській Америці часто базується на особистих відносинах та довірі. Розвивайте мережу контактів і ставайте членом місцевих спільнот для збільшення можливостей співпраці.

Традиції та звичаї: Знайомство відбувається за європейськими звичаями — обмін візитними картками, рукостискання, дотримання рангів.

Бізнес-менталітет: Всі справи тут робляться не поспішаючи, переговори проходять вельми неквапливо. Переговори з латиноамериканцями краще вести у відкритій манері, що сприяє встановленню позитивної атмосфери ділових контактів. Вельми негативно латиноамериканці сприймають відвертий тиск і ставлення зверхньо, тут більш ефективні м’які прийоми і дружній настрій.

Латиноамериканська культура — це велике різноманіття, яке варто досліджувати та вивчати, розуміння особливостей допоможе побудувати успішний та ефективний бізнес у країнах Латинської Америки.

Версія для друку
Версія для друку