Вiнницька торгово - промислова палата
Мапа сайту
(067) 430-07-05
Головна » Медіа » Експортні можливості » Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції! (5 червня)
Пояснюємо новий Регламент ЄС про загальну безпечність продукції! (5 червня)

Приєднуйтесь до Інформаційної сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що треба знати онлайн-продавцям до ЄС»

Чекаємо на онлайн-заході 5 червня 2025 р. о 14.00

Продаєте нехарчову продукцію онлайн до ЄС?

У ЄС посилено контроль за безпечністю продукції. Саме час познайомитися з новим Регламентом ЄС про загальну безпечність продукції (GPSR 2023/988).

З 14 грудня 2024 року в ЄС діють нові правила безпечності споживчої нехарчової продукції. Вони стосуються всіх учасників ланцюга постачання — від виробників і імпортерів до онлайн-продавців та маркетплейсів. Які нові обов’язки з’являються у вашої компанії? Як правильно оформити маркування для онлайн-продажів? І що допоможе спокійно пройти перевірку ринкового нагляду без зайвих проблем? Детально пояснимо 5 червня 2025 року на інформаційній сесії «Регламент про безпечність нехарчової продукції №2023/988: що потрібно знати онлайн-продавцям в ЄС». Подія буде цікава виробникам, імпортерам, дистриб’юторам, представникам торгових мереж, компаніям, що працюють з маркетплейсами, власникам бізнесу, керівникам, фахівцям з якості, ЗЕД і юристам. На сесії розглянемо 10 ключових питань, які варто знати вже сьогодні:

1. Новий Регламент щодо безпечності нехарчової продукції – чим відрізняється від старої Директиви 2001/95

2. Розширення зобов’язань виробників – що додалось нового до обов’язків

3. Вимога відповідальної особи в ЄС – хто може нею бути, хто та як призначає, які обов’язки на себе бере

4. Обов’язкова оцінка ризиків продукції – яка методологія, хто та як проводить

5. Підтвердження відповідності продукції – які документи має підготувати виробник

6. Маркування нехарчової продукції – що має бути зазначено на маркуванні для онлайн-продажів

7. Нові обов’язки постачальників онлайн-маркетплейсів щодо безпечності продукції

8. Механізм відкликання продукції на маркетплейсах – як працює

9. Продукція не відповідає вимогам або отримала скаргу – який алгоритм дій

10. Співпраця з органами ринкового нагляду – коли та як комунікувати задля захисту споживачів

Тривалість – до 1,5 год.

Участь: безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Реєстрація: https://forms.gle/e1EBEse1datU4nUv5

Заходи проводяться рамках проєкту «Подолання викликів відповідності вимогам ринків: прокладання шляху до євроінтеграції», який реалізує Торгово-промислова палата України та Харківська торгово-промислова палата.
Проект реалізується в межах проекту міжнародної співпраці #ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), що фінансується урядом Німеччини і виконується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale.
Версія для друку
Версія для друку