Вiнницька торгово - промислова палата
Мапа сайту
(067) 430-07-05
Головна » Медіа » Експортні можливості » Катар — перспективний ринок для українського виробника
Катар — перспективний ринок для українського виробника

Катар — перспективний ринок для українського виробника. Україна вже експортує до Катару жири та олії, вироби із заліза й сталі, залишки харчової промисловості, м’ясо та інші товари.
Однак до виходу на експорт у цю країну компанії потрібно ретельно підготуватися. Якщо цього не зробити, навіть популярні товари не зможуть знайти свого споживача.
Приклади на реальних кейсах.
Соняшникова олія. Близько 80% олії в роздрібних мережах має українське походження. Однак спершу вона проходить через Туреччину. На полицях Катару олія продається у тарі 1.8 л з пластиковою ручкою або обʼємом 5 л, що є незвичним для ринку України. І про таку вимогу треба памʼятати.
М’ясо-молочна продукція. Перед експортом у цю країну варто ґрунтовно дослідити цей ринок та його вимоги, щоб продукцію допустили до продажів. Так, через різницю у сертифікатах якось українську баранину не допустили до виходу на ринок Катару — мʼясо зіпсувалося у порту.
Бурштин. Великі товари на кшталт картин, інкрустованих бурштином, не мають попиту серед місцевого населення — вони можуть лежати роками на складах. Тому краще орієнтуватися на дрібні вироби з бурштину або сувеніри. Наприклад, вервечки з бурштину.
Що ще експортують до Катару?
Чорні метали, вироби з них, жири та залишки харчової промисловості (за даними Посольства України у Катарі). Перспективними залишаються товари зі сфери HoReCa, очищення води та технології.
На ринку Катару висока конкуренція через присутність інших країн-партнерів для торгівлі. Тут міцно закріпилися товари з США, Ірану чи Великої Британії.
Тому, щоб вийти на цей ринок, треба:
► правильно пропрацювати стратегію та обрати товар, на який реально є попит. Наприклад, через емігрантів з країн Сходу у Катарі є попит на рис, на відміну від гречки.
► знайти місцевого дистрибʼютора, який працює з ритейлом. Зазвичай вони займаються вузьким сегментом товарів — молочною продукцією, фруктами тощо.
► надіслати зразки товарів й, у разі зацікавлення другою стороною, активно співпрацювати для розвитку стосунків.
► брати участь у виставках та вести переговори на місцях, оскільки це традиція для арабського світу.
► тримати руку на пульсі — оперативно реагувати на запити від експертів та економічних дипломатів Nazovni та не випадати з процесів.
Зацікавив катарський ринок? Створюйте заявку на експорт — час настав (Nazovni.online)!

Версія для друку
Версія для друку