З метою підтримки жіночого бізнесу в Україні ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» оновлено результати дослідження «Портрет українських жінок-підприємиць» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Матеріали висвітлюють основні проблеми підприємництва й спрямувати зусилля держави та донорських організацій на його розвиток у воєнний та повоєнний часи
Основні характеристики жіночого підприємництва, що простежуються у 2022 році:
📍 жінки-підприємиці суб’єктивно та неоднозначно оцінюють сучасний стан підприємництва в Україні – від «продовжують діяльність» до «повністю або частково призупинили свою діяльність»
📍 найважливішою перевагою визначають можливість поєднання бізнес-діяльності з особистим життям
📍 лише 10% жінок-підприємиць здійснюють свою діяльність по всій Україні – переважна більшість працюють виключно в своєму регіоні
📍 16% підприємиць займаються експортом
Основні експортні ринки – ЄС (70%), США (32%), Канада (12%), Близький Схід (10%), Африка (5%), Велика Британія (1%)
📍 55% власниць бізнесу зазначають про погіршення умов ведення підприємництва, але продовжують свою діяльність
📍 збільшився відсоток тих, хто стикається зі стереотипами в межах підприємницької діяльності (54%)
📍 94% жінок-підприємиць позитивно ставляться до жінки-партнера в бізнесі, але також спостерігається збільшення кількості партнерів-чоловіків в бізнесі
📍 9 з 10 власниць бізнесу стверджують, що в Україні є всі можливості для розвитку жіночого підприємництва
Повна версія дослідження за посиланням https://cutt.ly/31C9SNj