Торгово-промислова палата України запроваджує комплексну програму допомоги для українським підприємцям, які хочуть працювати на європейському ринку. Результатом стане кількісне й якісне зростання нашого експорту, незважаючи на складні часи. Про це повідомив президент Торгово-промислової палати України Геннадій Чижиков під час українсько-голландського бізнес-форуму у місті Нутдорп (Нідерланди). За його словами, вітчизняний бізнес має особливі очікування від реалізації Угоди про поглиблену і всеосяжну вільну торгівлю між Україною й ЄС, яка є частиною Угоди про асоціацію.
«Ми створюємо спеціальні Центри підтримки експорту в усіх регіонах з метою сприяння експортній діяльності національних підприємств, – зазначив президент ТПП України. – Для підвищення ефективності роботи ТПП України й якості послуг для наших членів разом із європейськими партнерами створили європейський офіс при Палаті. Ми прагнемо показати, що Україна має велике майбутнє та готова реалізовувати свій величезний торговий та інвестиційний потенціал». Члени ТПП, представники українського бізнесу, засвідчили інтерес голландської сторони до нових можливостей кооперації.
Вітчизняні підприємці розглядають голландських колег як надійних партнерів у розвитку взаємовигідного торговельно-економічного співробітництва. В результаті співпраці відбудеться оновлення в напрямку впровадження сучасних технологій та інновацій в українській промисловості, забезпечення найбільш ефективного використання сільськогосподарського потенціалу України.
За словами Геннадія Чижикова, сьогоднішні труднощі країни відкривають для іноземних інвесторів цілком привабливі перспективи для успішної реалізації інвестиційних проектів, зокрема в пріоритетних для нашої країни сферах – у розвитку альтернативних джерел енергії, енергозбереження та енергоефективності, логістиці, переробці сільськогосподарської продукції тощо.
Дмитро Кулеба, посол із особливо важливих доручень МЗС України, зазначив, що запорукою успіху українського бізнесу у світі є його проактивна позиція, в основу якої має бути покладена добре розвинута функція комунікації. «Ринок ЄС є в цьому сенсі особливо вимогливим, але досвід ряду українських компаній переконує у правильності істини «хто стукає, тому відчинять». Витрати на комунікацію все ще залишаються незвичними для багатьох національних компаній, але, виходячи на ринок ЄС, потрібно дотримуватись його правил, у тому числі й активно комунікувати, – підсумовує пан Кулеба.
– Маркетинг, реклама, участь у бізнес-форумах і проектах соціальної відповідальності, активний пошук партнерів через Інтернет – це інструменти просування, витрати на які зрештою повертаються у вигляді інвестицій, прибутків від продажів і соціального капіталу.» Як відомо, найближчим часом за участю ТПП України відбудеться кілька міжнародних бізнес-форумів.
У рамках їх підготовки Торгово-промислова палата започатковує нові формати щодо інформаційного представлення українського бізнесу, адресного реагування тощо.