Відкритий конкурс для експертів до експертної ради Українського ветеранського фонду. Ми бюджетна установа у сфері управління Міністерства у справах ветеранів України, яка працює для ветеранів та членів їхніх родин. З 2022 року нами надаються можливості для реалізації проєктів, які б могли допомогти, зокрема, військовослужбовцям вашої громади та їхніх сімей.
Зважаючи на ваш значний досвід у роботі з регіональними підприємцями, їхніми об’єднаннями та громадськими організаціями, просимо вас розповсюдити інформацію про конкурсний добір експертів до складу Експертної ради Українського ветеранського фонду конкурсного відбору проєктів Варто: Єднання.
З 02 листопада 2023 року розпочинається конкурсний добір експертів (трьох основних та резервних) до складу Експертної ради Українського ветеранського фонду конкурсного відбору проєктів Варто: Єднання.
Як подати заявку і коли дедлайн
Ми запрошуємо до співпраці досвідчених фахівців, які обізнані зі специфікою діяльності громадських організацій та соціальних проєктів.
Кінцевий термін подачі документів 14 листопада 2023 року (включно).
Подати заявку можна за цим посиланням.
Про результати добору буде повідомлено листом на електронні пошти кандидатів.
Які обов’язки експертів УВФ та вимоги до кандидатів
Обов’язки експертів Експертної ради Фонду:
Проведення експертного оцінювання аплікаційних пакетів відповідно до Методики експертного оцінювання (критерії оцінювання – додаток № 2);
участь у публічній презентації (захисті) проєктів заявниками;
формування рейтингового списку переможців конкурсного відбору.
Вимоги до кандидата в експерти Фонду:
Вища освіта не нижче другого (магістерського) рівня;
Досвід діяльності у сфері громадських організацій та соціальних проєктах;
Досвід бюджетування проєктів не менше одного року;
Знання ділової української мови;
Бездоганна ділова репутація.
Добір кандидатів до Експертних рад відбувається відповідно до вимог Положення про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” та Положення про Комісію з добору експертів до Експертних рад.
Звертаємо Вашу увагу: експерти Фонду не мають права одночасно бути також заявниками конкурсного відбору чи брати участь у реалізації проєктів поданих до Фонду (на цей чи інший конкурсний відбір проєктів).
Як подати документи на конкурс: ключові поради
Для подачі документів на конкурс необхідно:
Ознайомитися з Положенням про Експертні ради бюджетної установи “Український ветеранський фонд” (зокрема з пунктом 2.11) та з Методикою експертного оцінювання;
заява (відповідно до додатка №1 до Положення про Експертні ради);
мотиваційний лист (у довільній формі);
копія документа, що посвідчує особу;
копія індивідуального податкового номера;
згода на збір та обробку персональних даних (відповідно до додатка 2 до Положення про Експертні ради);
розгорнуте фахове резюме державною мовою із додатками, що підтверджують профільну діяльність;
копії документів кандидата, що підтверджують вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня.
Всі копії документів подаються українською мовою та/або мовою оригіналу з перекладом на українську і ВИКЛЮЧНО у форматі PDF. Документи в іншому форматі, розглядатись НЕ БУДУТЬ. При потребі завантажити в одне поле документів більше ніж один (наприклад, сторінки паспорта) – доцільно об’єднати в один файл.
Підготувати та підписати документи (обов’язкового підпису вимагає Заява та Згода кандидата на обробку персональних даних). Це можна зробити за допомогою ЕЦП, або ж надіслати проскановані документи з фізичним підписом.
Заповнити інформацію та подати документи на конкурс з добору експертів в даній анкеті в межах відведеного на це часу.
У разі виникнення запитань, будь ласка, звертайтеся на електронну пошту a.ivaniuk@veteranfund.mva.gov.ua
З повагою
Український ветеранський фонд Мінветеранів