Vinnytsia Chamber of Commerce and Industry
Sitemap
(067) 430-07-05
Home » Commercial offers » Велика німецька кавова компанія шукає програмне рішення, яке б шукало, сортувало та аналізувало онлайн-відгуки на торговельних майданчиках та спеціалізованих форумах для отримання цінних відгуків клієнтів
Велика німецька кавова компанія шукає програмне рішення, яке б шукало, сортувало та аналізувало онлайн-відгуки на торговельних майданчиках та спеціалізованих форумах для отримання цінних відгуків клієнтів
Wed, 20 August 2025, 13:49

Довідка POD: TRDE20250819015

Відгуки на онлайн-майданчиках зазвичай оцінюються вручну, вибірково або взагалі не оцінюються. Як результат, важливі дані про очікування користувачів, ефективність продукту, регіональні відмінності та тенденції часто залишаються прихованими.

Однак компанії досі мало використовували ці загальнодоступні відгуки клієнтів (цінне джерело даних), щоб краще зрозуміти потреби, побажання та критику споживачів.

Досі ці відгуки здебільшого оцінювалися вручну, вибірково або взагалі не оцінювалися.
Як результат, важливі відомості про очікування користувачів, характеристики продукту, регіональні відмінності та тенденції часто залишаються прихованими. Особливо для міжнародного бренду важливо систематично та автоматично отримувати інформацію з відгуків клієнтів, щоб мати змогу керувати розробкою продукту, маркетингом та обслуговуванням клієнтів на основі даних.

Бажаними були б такі функції:

• Автоматизоване сканування: збір відгуків про продукти з різних джерел (онлайн-майданчиків, веб-сайтів роздрібних торговців, форумів тощо) та країн.

• Підготовка та аналіз даних: структурування даних (наприклад, за продуктом, країною, періодом часу, рейтингом, мовою) та вилучення відповідних характеристик (наприклад, часто згадувані переваги та недоліки, повторювані проблеми, інноваційні ідеї використання).

• Аналіз цільової групи: виведення даних

• Візуалізація та звітність: надання результатів у вигляді чітких інформаційних панелей та звітів, які можна використовувати для управління продуктами, маркетингу та розвитку.

• Багатомовність та особливості країни: врахування відмінностей, характерних для кожної країни, та
багатомовні огляди для визначення регіональних характеристик.

• Аналіз тенденцій та настроїв: використання аналізу настроїв на основі штучного інтелекту для швидкого розпізнавання тенденцій, проблем та факторів успіху.

Контакти можна отримати:

ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА УКРАЇНИ

Електронна пошта: ucci@ucci.org.ua, з вказанням номеру ділового запиту (Довідка POD).

Телефон: +380 445864067

Print
Print