Вiнницька торгово - промислова палата
Мапа сайту
(0432) 53-00-07
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

 

 

 

Відповідно до Цивільного кодексу України, торгова марка є будь-яке позначення або група позначень, завдяки яким можна виділити товари і розрізняти схожу продукцію одного виробника від іншого.

 

Головною відмінністю між логотипом і торговою маркою виступає те, що логотип ні як не фігурує в законодавстві України, тому не має юридичної сили і його не можна зареєструвати, тобто, немає можливості захистити логотип і задокументувати власні права на нього. Патентні повірені розглядають логотип в якості графічного зображення, в ролі окремого випадку товарного знаку (торгової марки).

 

 

  • логотип – торгова марка;
  • текстовий знак – невід’ємна частина фірмового стилю;
  • фірмові кольори (колірна гама);
  • фірмовий шрифт – фірмовий (оригінальний) напис виготовляється разом з “логотипом”, фірмовим знаком;
  • фірмова візитна картка;
  • фірмовий бланк; фірмовий конверт; Додаткові компоненти фірмового стилю:
  • фірмова папка;
  • фірмовий буклет;
  • фірмовий плакат;
  • сувенірна продукція;
  • упаковка (або пакувальний папір);
  • фірмові пакети;
  • фірмовий одяг;
  • зовнішній дизайн будівель (вивіски, кронштейни, вітрини тощо);
  • дизайн та внутрішнє оформлення офісних приміщень, холів, торгових залів.

 

​​

 

Послуга надається відділом організаційного розвитку та комунікацій.
E-mail: travel@cci.vn.ua, design@cci.vn.ua
Телефон: +38 (0432) 520712, 067 4248588

Версія для друку
Версія для друку