З 2015 року Торгово-промислова палата України проводить навчання консультантів з експорту за сертифікованою програмою. У 2022 року ми пропонуємо оновлену програму, яка враховує зміни й потреби бізнесу та часу, спрямовану на розвиток знань та навичок персоналу, залучених у консультування та експортних супровід бізнесів та їх об’єднань. По закінченню навчання та успішного проходження тестування, учасник отримує сертифікат про проходження навчальної програми та додається до електронної бази консультантів з експорту ТПП України. Базу буде опубліковано на сайті ТПП України.
Мета навчання:
|
Цільова аудиторія:
Вимоги до учасників навчання – мають незначний/ не мають досвід в експорті та залучені у консультування з питань експорту, є співробітниками вищезазначених організацій та установ, володіють англійською мовою на рівні базового розуміння текстів (робота з англомовними ресурсами). Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації та відповідності до кваліфікаційних вимог до учасників навчання. |
Результати: По закінченню навчання учасники
|
Програма навчання складається з 8 модулів: Модуль 1 Ринки. Оцінка експортної спроможності компанії. Визначення умов для розвитку експорту. Вибір потенційних ринків. Проведення маркетингових досліджень. Модуль 2 Вимоги ринку. Аналітика вимог. Адаптація продукту/ послуги до законодавчих вимог, потреб та очікувань споживачів, вимог B2B покупців. Модуль 3 Стратегія виходу. Моделі виходу на ринок та вплив на експортну стратегію. Вимоги до потенційних партнерів. Модуль 4 Ціноутворення. Складові ціни. Канали розподілу. Логістика. Розрахунок ціни товару на ринку. Пошук шляхів зменшення витрат. Модуль 5 Стратегія просування. Аудит бренду. Позиціонування. Ціннісна пропозиція. Перевірка готовності промо-матеріалів, сайту, повідомлень. Вибір каналів комунікацій та просування. Модуль 6 Пошук партнерів. Складові процесу. Ресурси. Перевірка надійності. Модуль 7 Перші кроки. Участь у виставках, торгових місіях, В2В онлайн заходах. Підготовка до перемовин. Модуль 8 Дорожня карта експорту. Розробка експортних планів для компаній, об‘єднань підприємств та експортних ініціатив. Кількість днів навчання – 14 днів (6 днів х 7год/дн + 8 днів х 3,5год/дн) Початок навчання – 01 березня 2022р. Закінчення навчання – 22 квітня 2022р. Кількість навчальних годин – 100 год (70годин – онлайн навчання, 30 годин – час на підготовку та виконання домашніх вправ, тестування). |
Особливості проведення навчання:
|
Програма тренінгу (14 днів)
Березень 2022р. |
||
День 1, 2 |
Модуль 1 Ринки. Оцінка експортної спроможності компанії. Визначення умов для розвитку експорту. Вибір потенційних ринків. Проведення маркетингових досліджень. |
01-02 березня 2022р. |
День 3, 4 2дн х 3,5 год |
Модуль 2 Вимоги ринку. Аналітика вимог. Адаптація продукту/ послуги до законодавчих вимог, потреб та очікувань споживачів, вимог B2B покупців. |
09-10 березня 2022р. |
День 5 7 год |
Модуль 3 Стратегія виходу на ринок. Моделі виходу на ринок та вплив на експортну стратегію. Вимоги до потенційних партнерів. |
22 березня 2022р. |
День 6, 7 2дн х 3,5 год |
Модуль 4 Ціноутворення. Складові ціни. Канали розподілу. Логістика. Розрахунок ціни товару на ринку. Пошук шляхів зменшення витрат |
23-24 березня 2022р. |
День 8, 9 2дн х 3,5 год |
Модуль 5 Стратегія просування. Аудит бренду. Позиціонування. Ціннісна пропозиція. Перевірка готовності промо-матеріалів, сайту, повідомлень. Вибір каналів комунікацій та просування. |
30-31 березня 2022р. |
Квітень 2022р. |
||
День 10 7 год |
Модуль 6 Пошук партнерів. Складові процесу. Ресурси. Перевірка надійності. |
12 квітня 2022р. |
День 11 7 год |
Модуль 7 Перші кроки. Участь у виставках, торгових місіях, В2В онлайн заходах. Підготовка до перемовин. |
14 квітня 2022р. |
День 12-14 7 год + |
Модуль 8 Дорожня карта експорту. Розробка експортних планів. |
19-21 квітня 2022р. |
Навчання триватиме з 1 березня до 22 квітня 2022 року. Кількість навчальних днів – 14. |
Кінцева дата реєстрації – 25 лютого 2022 року.
Реєстрація – https://forms.gle/ic8WmsA1tqE4Zsas8