Вiнницька торгово - промислова палата
Мапа сайту
(0432) 53-00-07
Головна » Медіа » Семінари, навчання, зустрічі » Сертифікована програма навчання консультантів з експорту від ТПП України
Сертифікована програма навчання консультантів з експорту від ТПП України

З 2015 року Торгово-промислова палата України проводить навчання консультантів з експорту за сертифікованою програмою. У 2022 року ми пропонуємо оновлену програму, яка враховує зміни й потреби бізнесу та часу, спрямовану на розвиток знань та навичок персоналу, залучених у консультування та експортних супровід бізнесів та їх об’єднань. По закінченню навчання та успішного проходження тестування, учасник отримує сертифікат про проходження навчальної програми та додається до електронної бази консультантів з експорту ТПП України. Базу буде опубліковано на сайті ТПП України.

Мета навчання:

  • Формування знань та навичок з надання експортних послуг та обслуговування компаній;
  • Розуміння процесу експорту та окремих етапів розвитку експортного напрямку;
  • Розвиток бази консультантів з експорту в системі експортної підтримки України.

Цільова аудиторія:

  • Консультанти та експерти регіональних торгово-промислових палат, які залучаються до надання експортних послуг бізнесу;
  • Представники організацій з підтримки бізнесу, асоціацій, спілок та об‘єднань, державних агенцій та установ, які надають допомогу бізнесу з питань розвитку експортної спроможності.

Вимоги до учасників навчання – мають незначний/ не мають досвід в експорті та залучені у консультування з питань експорту, є співробітниками вищезазначених організацій та установ, володіють англійською мовою на рівні базового розуміння текстів (робота з англомовними ресурсами). 

Участь у заході безкоштовна за умови попередньої реєстрації та відповідності до кваліфікаційних вимог до учасників навчання.

Результати:

По закінченню навчання учасники

  • Володіють знаннями для консультаційного супроводу бізнесів з розвитку експорту та можуть залучатися до надання експортних послуг;
  • Використовують нові підходи та ресурси для обслуговування запитів з боку бізнесу;
  • Розуміють зв‘язок між окремими етапами експортного процесу та можуть пропонувати рішення та рекомендації бізнесам для розвитку їх експортного напрямку;
  • Взаємодіють при наданні послуг та вміють формувати команди з метою пошуку ефективних рішень та консультування бізнесів.

Програма навчання складається з 8 модулів:

Модуль 1 Ринки. Оцінка експортної спроможності компанії. Визначення умов для розвитку експорту. Вибір потенційних ринків. Проведення маркетингових досліджень.

Модуль 2 Вимоги ринку. Аналітика вимог. Адаптація продукту/ послуги до законодавчих вимог, потреб та очікувань споживачів, вимог B2B покупців.

Модуль 3 Стратегія виходу. Моделі виходу на ринок та вплив на експортну стратегію. Вимоги до потенційних партнерів. 

Модуль 4 Ціноутворення. Складові ціни. Канали розподілу. Логістика. Розрахунок ціни товару на ринку. Пошук шляхів зменшення витрат.

Модуль 5 Стратегія просування. Аудит бренду. Позиціонування. Ціннісна пропозиція. Перевірка готовності промо-матеріалів, сайту, повідомлень. Вибір каналів комунікацій та просування. 

Модуль 6 Пошук партнерів. Складові процесу. Ресурси. Перевірка надійності.

Модуль 7 Перші кроки. Участь у виставках, торгових місіях, В2В онлайн заходах. Підготовка до перемовин.

Модуль 8 Дорожня карта експорту. Розробка експортних планів для компаній, об‘єднань підприємств та експортних ініціатив.

Кількість днів навчання – 14 днів (6 днів х 7год/дн + 8 днів х 3,5год/дн)

Початок навчання – 01 березня 2022р.

Закінчення навчання – 22 квітня 2022р.

Кількість навчальних годин – 100 год (70годин – онлайн навчання, 30 годин – час на підготовку та виконання домашніх вправ, тестування).

Особливості проведення навчання:

  • Поєднання теоретичного матеріалу та практичних вправ, розроблених на базі кейсів реальних компаній;
  • Використання сучасних знань, інструментів, підходів;
  • Робота з робочими зошитами, які містять кейси, потрібну інформацію та шаблони для виконання вправ, що дозволяє використовувати їх в процесі консультування як технологічні карти;
  • Групова робота в процесі навчання та виконання домашніх завдань; формування спільноти консультантів, взаємодія.

Програма тренінгу (14 днів)

Березень 2022р.

 

День 1, 2
2дн x 7 год

Модуль 1 Ринки. Оцінка експортної спроможності компанії. Визначення умов для розвитку експорту. Вибір потенційних ринків. Проведення маркетингових досліджень.

01-02 березня 2022р.

День 3, 4

2дн х 3,5 год

Модуль 2 Вимоги ринку. Аналітика вимог. Адаптація продукту/ послуги до законодавчих вимог, потреб та очікувань споживачів, вимог B2B покупців.

09-10 березня 2022р.

День 5

7 год

Модуль 3 Стратегія виходу на ринок. Моделі виходу на ринок та вплив на експортну стратегію. Вимоги до потенційних партнерів.

22 березня 2022р.

День 6, 7 

2дн х 3,5 год

Модуль 4 Ціноутворення. Складові ціни. Канали розподілу. Логістика. Розрахунок ціни товару на ринку. Пошук шляхів зменшення витрат

23-24 березня 2022р.

День 8, 9

2дн х 3,5 год

Модуль 5 Стратегія просування. Аудит бренду. Позиціонування. Ціннісна пропозиція. Перевірка готовності промо-матеріалів, сайту, повідомлень. Вибір каналів комунікацій та просування. 

30-31 березня 2022р.

Квітень 2022р.

 

День 10 

7 год

Модуль 6 Пошук партнерів. Складові процесу. Ресурси. Перевірка надійності.

12 квітня 2022р.

День 11 

7 год

Модуль 7 Перші кроки. Участь у виставках, торгових місіях, В2В онлайн заходах. Підготовка до перемовин.

14 квітня 2022р.

День 12-14

7 год +
2дн х 3,5 год

Модуль 8 Дорожня карта експорту. Розробка експортних планів.

19-21 квітня 2022р.

Навчання триватиме з 1 березня до 22 квітня 2022 року. Кількість навчальних днів – 14. 

Кінцева дата реєстрації – 25 лютого 2022 року.

Реєстрація – https://forms.gle/ic8WmsA1tqE4Zsas8

Версія для друку
Версія для друку