Vinnytsia Chamber of Commerce and Industry
Sitemap
(0432) 53-00-07
Home » International projects » Експорт до США. Менторська програма підтримки харчових компаній щодо виходу на ринок Америки
Експорт до США. Менторська програма підтримки харчових компаній щодо виходу на ринок Америки

Якщо ви розглядаєте США як країну для експорту — долучайтеся до конкурсу, у межах якого буде обрано 10 виробників харчової продукції, які безоплатно отримають менторську підтримку та низку індивідуальних консультацій. Дедлайн подання заявки на участь: 23 квітня – https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_Ff5pckNgKerRBv76QKiLhvSex_FT6BDXdYfxUcdQ-lGxMw/viewform

Детальніше про захід

Офіс з розвитку підприємництва та експорту України, національний проєкт Дія.Бізнес спільно з Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» оголошують набір 10 компаній-виробників харчової продукції для менторської підтримки щодо виходу на ринок США від міжнародної експертки у сфері розвитку бізнесу.

У межах проєкту передбачено відвідання консультантом України для зустрічей з відібраними компаніями та візити до їхніх виробничих потужностей у травні 2023 року.

Консультант

Експертка зі США з 20-річним міжнародним досвідом у сфері розвитку бізнесу, глобальних ланцюгів постачання, промислових питань та операцій у сфері громадського харчування, ресторанів та індустрії гостинності. Є радником глобальних харчових компаній, має широку мережу контактів з потенційними дилерами та імпортерами у Північній Америці, Європі та Великій Британії.

Для кого?

Проєкт стане корисним для експортоорієнтованих компаній малого та середнього бізнесу (до 250 працівників; 50 мільйонів обороту), що фокусуються на ринку США та займаються виготовленням сухих снеків, соусів, джемів, меду, рослинної олії, макаронних та кондитерських виробів, безалкогольних напоїв.

Про що?

Відібрані компанії отримають індивідуальні консультації щодо:

  • побудови стратегії виходу на ринок США;
  • побудови маркетингової стратегії для вдалого старту на ринку;
  • ціноутворення через потенційні канали збуту;
  • аналізу комунікації та співпраці з наявними клієнтами;
  • моделей генерації потенційних клієнтів та інструментів пошуку;
  • метчингу для укладання контрактів з потенційними дилерами та імпортерами США.
Print
Print